miercuri, 20 iunie 2012

Antidot

Traiesc, de cand eram copil, o teama....Lepra.
Am evitat mereu sa ma informez despre aceasta boala, caci boala pare a fi. Desi am ocolit cum am putut mai bine, discutii pe aceasta tema, fara voia mea, din franturi de cuvinte, imagini, chiar sunete, s-a format in minte o parere in aceasta privinta. Fara a avea pretentia ca stiu ce este, Lepra, roade mai repede sau mai lent, fiinte, pana la distrugerea lor completa.
Daca societatea romaneasca, poate fi privita ca un organism viu, este clar ca ea trece printr-o perioada in care Lepra, sub diferite forme, o roade cu instinctul scorpionului, care ucide broasca ce il traverseaza lacul in spinare, taman in larg.
Dupa ce Lepra, sub forma unor rechini(baietii destepti) sau pirania mici si rai(Boc, MRU), coordonati de un vultur plesuv(Basescu), s-a repezit sa roada trupul si mult mai grav, sufletul Romaniei, a aprut USL-ul, un fel de...antidot. Sper sa fiu iertat de rechinii si pirania omisi, cum rog si sirenele-rechin nenominalizate, sa nu creada ca nu le-am remarcat. Sper deasemenea ca nici unul din aceste personaje sa nu fie iertat de antidot.
Spun antidot cand ma gandesc la USL, pentru ca acesta a declansat retragerea rechinilor, a micilor pirania si chiar a sirenelor, parand ca urmeaza si indepartarea vulturului.
Inclinam sa cred ca USL-ul ar putea fi o noua forma de Lepra. Noroc insa cu pestisorii mici, care pana acum se hraneau cu resturile scapate printre dinti, de formele mai puternice de manifestare a Leprei. Ma refer la rechinasii stirbi: Pora, Turturica, Turcescu si la altii de categoria lor, pe care ii rog sa ma ierte...pentru omisiune.
Ei m-au ajutat sa ma edific, mai bine decat o solutie de turnesol ce reactioneaza la rechini. Daca USL-ul ar fi fost tot Lepra, rechinasii stirbi s-ar fi lipit de acesta in asteptarea resturilor. Nu numai ca nu au reactionat asa ci au incercat deja sa gaseasca imperfectiuni antidotului. Au si descoperit niste impuritati in compozitie. Niste urme de plagiat.
Eu am inca din copilarie o teama...Asa ca prefer un antidot USL, cu urme de plagiat in compozitie. Multi imi spun ca datorita spaimei mele legata de Lepra, am inceput sa fac politica si ca ar trebui, cu prima ocazie, sa merg la...vot.

      Gelu Odagiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

bârfiti, vă rog!