luni, 2 iulie 2012

care cauza?

Saracul popor roman cred ca simte deja o stare de greata cind se uita in farfurie si vede zilnic aceeasi fasole sau aceiasi cartofi ori unii poate chiar farfuria goala. Si mie imi este tot timpul greata cand vad in fiecare zi cum aceleasi teme si aceleasi cuvinte ne strabat creierul formand santuri, cu care multi pe aici se lauda ca ar fi circumvolutiuni. Poporul asteapta sa o duca mai bine sau macar in farfurie sa apara mancare normala nu de austeritate. Mie imi e asa de greata ca daca nu eram barbat, ma gandeam ca am ramas gravid dupa atatia ani de viol, la care suntem supusi. Ma bucur totusi ca nu este asa, pentru ca altfel am fi putut naste o viitoare generatie monstruasa
Si ar mai fi ceva de zis despre acei ziaristi sau ce or fi ei, care invartesc mereu aceleasi cuvinte ca pe niste cutite in inimile noastre. Ei combina acele vorbe mestesugit in asa fel incat sa para impartiali. Eu zic ca joaca la doua capete in ceata politica in care traim. De o fi una, de o fi alta…bucurosi ar duce toate functiile ce li se vor putea oferii pentru zelul cu care lupta ei acum pentru cauza… Care cauza?

Un comentariu:

bârfiti, vă rog!