sâmbătă, 5 octombrie 2013

Doctorul personal al..capului meu

Gelu Odagiu Cînd va face plopul pere şi răchita micşunele? Jumătate din problema se poate rezolva cu produsele "Farmec".Tratînd plopul cu produsele destinate părului, chiar şi plopul va face pere. Aştept produsele următoare, poate rezolvăm  şi problema răchitei.

Gelu Odagiu Sper să nu între cei din juriu pe aici, că voi primii un punctaj cu minus în faţă şi voi cîştiga această probă, cînd voi rezolva şi problema cu răchita micsunită 

O. R. " Membrii juriului Farmec intră pe aici . Sau cel puţin la ediţia din primăvară au intrat... Eu am altă problemă: unul din criteriile de jurizare este 'Folosirea produselor noastre în mod constant... :)) Pe bune?!? Vine un reprezentant Farmec la mine în baie să îmi controleze șamponul și apoi îmi dă notă pentru articol?! HAHHAHAA"

Gelu Odagiu Draga O. R., la mine au venit deja. Au dat buzna în baie şi au rămas neplăcut surprinşi că nu au găsit nici un produs de-al lor. Eu le-am spus că le ţin într-un dulăpior în livadă, că le folosesc la plante(nu ei au scris "Gerovital Plant Tratament"?). Eu am înţeles că sunt bune pentru a întreţine prin tratament, vitalitatea plantelor pe timp de ger. Mi se pare că au şi zîmbit, unul dintre ei ducînd mîna spre cap, făcînd o mişcare, ca şi cum ar fi înşurubat un bec
acum 36 minute · Editat · Îmi place · 2                                                    

A. N. V ":))) S-au referit la faptul că trebuie să menţionăm, că este bine sa folosim produsele Farmec în mod regulat. Dar oricum, e cu dublă interpretare :)))"
acum 44 minute · Îmi place                                                                     


Gelu Odagiu A.N.V., tu vorbeşti serios, e cu dublă interpretare? Eu mă gîndeam să compun o melodie pentru această probă  şi acum mă  gîndesc că e mai complicat. Trebuie să compun un duet 

Gelu Odagiu Vad că vă place. Cred că aşa voi scrie articolul la această probă: voi copia conversaţia de aici şi voi posta un filmuleţ cu o melodie pe fond(compusă de mine) . Sigur voi cîştiga..."simpatie". Să nu-mi furaţi ideea! Iată că scriu si o poezioară:

poezioară:

De mulţi ani “Farmec”-ul există
Si e o vorbă din popor,
Că doar prin farmec mai rezistă
Regimul  coadă de topor.
Tot ca prin farmec,  la vedere,
Adică la televizor,
Cînd nimeni nu-ndrăznea să spere,
Ne-a mai căzut un domnitor.
“Farmec” de spui, tu vezi soluţii
Ce-nlătură orice problemă
Cu el făcut-am revoluţii
Deci dacă păru-i o dilemă,
Cu “Farmec” o vom dezlega
Să abordăm această temă
E tema cu… “năravul ba”.
Cînd am trecut în noua eră,
În era părului schimbat
Am tot sperat(romanul speră),
Că de nărav noi am scăpat.
N-a fost aşa, avem speranţa
Că farmecul ne-o ajuta.
Deci folosiţi produse “Farmec”!

Si de nărav noi vom scăpa.

 filmuleţ cu o melodie pe fond(compusă de mine) :




Gelu Odagiu Dar ce s-a întîmplat, v-aţi speriat şi nu mai scrieţi nimic? Promit că nu voi trece în articol numele voastre, dacă nu doriţi. Voi folosi însă ghilimele să se înţeleagă că am avut si colaboratori la actul de creaţie. Dacă voi cîştiga proba, am să împart produsele cu cei care au participat la conversaţie, în mod proporţional. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

bârfiti, vă rog!