miercuri, 13 noiembrie 2013

Am încercat odată

Am încercat odată
Un juriu să conving
brânza mult îmi place
Si că aș vrea să-nving
Fan brânză era proba
Si eu ca un naiv
Credeam că-s mare șmecher,
Eram doar creativ.
Am scris o melodie
Si asta nu-i ușor
Chiar și un film făcut-am
Am scris de of și dor
Vorbeam de Miorița
Si versuri chiar am scris
Dar sufletul de juriu
Nu prea a fost deschis
Acum mă duc la sală
Si brațu-mi antrenez
De nu primesc 100
Am să...mă tatuez
***
Da' ce credeați măi frate
C-am să vă agresez?

Scris pentru SuperBlog 2013



3 comentarii:

  1. Să câștig la această probă nu era mare brânză...Era doar cât greutatea mea. O vindeam și îmi cumpăram un lanț de aur, pe care îl puneam pe ceafa-mi lățită la sală.

    Cu bratul antrenat, ceafa lată, ras în cap și lanț la gât poate ii "convingeam" pe cei din juriul celorlalte probe și mă punctau chiar și la cele la care nu am participat. Nu de alta dar la petrecerea finală mai câștigam ceva. Veneam acolo și eram retribuit ca bodyguard.

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) nici prin cap nu ne-a trecut ca ne vei agresa :). Mult succes.

    RăspundețiȘtergere

bârfiti, vă rog!