luni, 4 noiembrie 2013

Amintiri despre viitor(ul unei vedete)


- Buna ziua, domnule Doctor!
- Buna, ia spune, ce te doare?
- Mă doare când văd atâtea alte fete, care sunt déjà vedete, au mașină , casă, fac shopping, apar la radio, televizor, au multe like-uri…
- Mmmmda…E destul de grav…e necesară o operație pe… educație. Ai o boală ereditară. Se manifestă prin muncă, bun simt, cultură... Faci pian de la cinci ani, citești prea mult, chiar ai început să devii creativă..nț, nț, nț și ca și cum nu ar fi fost deajuns, mai cânți și bine cu vocea. 

Totuși ai noroc. La vârsta ta încă se mai poate spală creierul. Pentru asta însă trebuie să urmezi un tratament.
Uite cartea mea, nu te speria! e doar o carte de vizită, că doar nu mă crezi tâmpit să scriu cărți de citit. Caută-mă la cabinetul meu particular și am să te ajut să te integrezi în sistem. Dacă mai ai prietene...pe Fb care doresc să devina vedete, voi publica pe blogul meu un curs despre… cum să devii vedetă…de carton.


A, uitasem. Până ne vedem la cabinet, să intri pe acest link: Reeija.ro. Este firma care sponsorizează cursul meu

(va urma)

articol pentru Superblog 2013 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

bârfiti, vă rog!