joi, 14 noiembrie 2013

Bine(sau mai bine zis, deștept) sau prost...îmbrăcat

Am văzut premiul oferit la această probă(o masă de călcat) și deștept cum sunt am făcut foarte repede legătura cu un alt cuvânt din enunțul temei(ținută). Sunt asa deștept pentru că am făcut mult sport. Nu, nu fotbal.  Dacă as fi jucat fotbal nu mai participam la concursuri, visând la premii. Aveam tot ce-mi trebuie și nici nu mă interesa dacă sunt considerat deștept sau nu.

Să revin la acea legătură de care spuneam mai sus.
Dacă e o masă de călcat, înseamnă că pe ea se calcă. Pare a fi înrudită cu bârna pe care calcă și nu numai, gimnastele. Este putin mai lată și parcă și ceva mai scurtă.


Dacă o voi câștiga  am s-o pun în hol, pe un perete voi așeza o oglindă mare și înainte de a ieșii pe ușă, voi verifica cu ajutorul lor dacă sunt bine îmbrăcat și dacă am o ținută corespunzătoare. E clar că ținuta potrivită nu poate fi alta decât ținuta sport. Cum altfel să te cocoți pe masă, să calci pe ea cu siguranța și să ai o ținută de gimnast/ă, dacă nu te îmbraci potrivit?
Sper că masa va rezista la greutatea mea că doar e de firma (Masă de călcat BOSCH). Ce mai, este produsul care îmi trebuie. Este practic, mi se și potrivește, eu fiind cum v-am mai spus și un fost sportiv.
Am aruncat, așa din curiozitate, o privire aici și mi-am dat seama că această probă este special făcută pentru mine. Dintre toate produsele electrocasnice și  după cum puteți și voi vedea, nu sunt puține, a fost aleasă această masă interesantă, foarte nimerită pentru a fi a unui fost sportiv, deștept ca mine.

Aș mai scrie eu și altele dar nu vreau să se creadă că acest concurs este aranjat și că eu am pile la acestă probă. V-am spus doar că sunt deștept,  prin asta înțelegându-se și că știu când să mă opresc.
Am scris doar cât am crezut eu că este necesar pentru …
...Superblog 2013


2 comentarii:

  1. ai grija ca masa aia este activa - adica sufla si aer dar il si trage. Deci ai grija si la freza :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc pentru sfat! După cum cred că ai văzut am schimbat deja poza cu plete și acum sunt arici.

    RăspundețiȘtergere

bârfiti, vă rog!