duminică, 24 noiembrie 2013

Montreal

Asta îmi vine acum în minte. De ce? Pentru că trăiesc o mare bucurie. Aproape la fel de mare ca atunci când Nadia Comăneci a fost apreciată cu nota 1, la Montreal.
Am scris și eu niște prostioare pentru un mare concurs (sigur e mare, că altfel nu se numea SuperBlog 2013). Punctajul maxim pentru aprecierea prostioarelor este 100 de puncte. Am pus juriul în situația de a nu-mi putea aprecia adevărata valoare pentru că tabela lor de marcaj nu putea indica 1000 de puncte și atunci au afișat un ..10
Se pare că juriul este foarte priceput și poate aprecia umorul meu de calitate. Nu mă așteptam să mă înțeleagă(eu fiind un tip prea subtil).
Ai să nu vă mai țin încordați. Puteți citi aici superprostioara care mi-a adus această mare bucurie. Bucuria că juriul a înțeles ce voiam sa spun.


Un comentariu:

  1. Nu a luat primul comm. Aşa că revin..
    Când nu există etalon, îl inventăm. Bravo, Nadia!

    RăspundețiȘtergere

bârfiti, vă rog!