duminică, 24 noiembrie 2013

Moșule, Crăciunule...

Poate că îți scriu prea devreme. Sau poate prea târziu? Devreme pentru că nici nu am intrat în decembrie și târziu pentru că  s-ar putea să nu mai existe timp să elimini anumite jucării, pregătite deja  și să le înlocuiești cu altele mai pașnice.

Nu scriu pentru mine. Eu am primit de prea multe ori arme-jucării și generația mea a trăit un decembrie…un crăciun…un coșmar…parcă...în iarna lui ’89…Aș vrea să uit.
Înlocuiește, te rog, cu multe cărți și multe jucării muzicale, cât mai multe imitații în miniatură, ale hidoșeniilor aducătoare de moarte. Spune-le copiilor prin gestul tău:

Nu vă jucați dea războiul copii!
Azi e doar joc, mâine nu va mai fi…  

Amintește-le de CHARLES DICKENS, de OSCAR WILDE sau de MARK TWAIN !


Eu am să fiu ajutor de Moș Crăciun. Uite! mă îmbrac potrivit și mă ofer să învăț copii cum se folosesc jucăriile muzicale, ce-ți vor umple sacul.


                                     Scris(oare) pentru SuprBlog 2013 ?

2 comentarii:

  1. Dacă ar fi după mine, aș ține pomul de Crăciun tot anul în sufragerie. Așa că nu te sfii să scrii despre Crăciun chiar și în iulie. Or mai fi câțiva rătăciți ca mine care se bucură de magie, mitologie și orice altă ”...logie” care să miroasă a vâsc și cozonaci. Și sunetul chitării e un ambient binevenit oricând...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am senzația că s-a întâmplat ceva cu noi. Poate fi dorința știriștilor de a ne îngrozi cu audiența lor sau poate chiar a crescut criminalitatea, numărul incendiilor sau accidentelor, al cutremurelor de 3,ceva grade, al tatuajelor și silicoanelor. Cert este că toate astea au început să poarte un nume: cinism ori insensibilitate. Si urmarea este moartea lentă a basmului, a viselor și a minunatei "minciuni"...Moș Crăciun. :(

      Ștergere

bârfiti, vă rog!