duminică, 22 decembrie 2013

Crăciun fericit, dragi pistolari(sau glumind cu obrăznicie mărșăluitoare...viitori foști pistolari)!

Se apropie Craciunul. 

Eu bogat nu sunt dar m-am gândit să fac cadou o idee:

...un blogușor  “doar muzica”. Există déjà pe wordpress.  Este un blogușor deocamdată dar îl putem transforma împreună(fiecare cu ce poate) într-un Blog sănătos. Eu nu doresc să fiu proprietar decât …cu numele(doar muzica) și să pot avea acces la administrarea prin consiliu. Mă pricep (zic eu) la oameni și aș fi bucuros dacă cei dragi mie(Andreea, Jaco, Danny, etc) ar adera la propunerea mea. Dacă și eu vă sunt "drag" vouă(în anumite proporții) aștept cu inima cât un purice, reacția la primirea… cadoului.


6 comentarii:

  1. Spunea Jaco pe undeva, că reacțiile Norei sunt previzibile.
    Tare mi-as fi dorit să pot citi pe "pistol". Poate că deja a apărut o postare(nu spun a cui, persoană însemnată da' becher..ă)
    "V-am spus eu că urmează o lovitură de stat...Val, Coso, Raj, ajutoooor,,,,săriți!...mă omoară vampiru'...gelu asasin.."

    RăspundețiȘtergere
  2. Știu că tot primind cadouri grecești e posibil să vă feriți de toate cadourile ne ciorbe și să vă gândiți că și iaurtul este un produs grecesc, motiv pentru care suflați în el și încă nu îndrăzniți să comentați pe blogușorul meu. Nu am nimic împotriva celor ce s-au acomodat cu arsura ciorbei. Gustați totuși și iaurtul...OIKOS :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie îmi plac proverbele și zicătorile, așa că înțeleg pe cei ce nu dau "pistolul" din mână pe "doar muzica" de pe gard.
    In același timp apreciez și pe cei care au curajul să posteze comentarii aici.
    Trebuie să aveți curaj ca mine. Postați-le...anonime! ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce credeți că va face "previzibila" dacă ii spun că și eu o blochez cu aceiași monedă?

    Oare se repede să verifice?

    RăspundețiȘtergere
  5. Gata cu fotosinteza
    Ultimul trage oblonul.
    Dacă nu vă place freza(mea)
    Vă puteți păstra...bretonul :)

    RăspundețiȘtergere
  6. of! da' sensibili mai sunteți.
    V-ați supărat pe mine că..."am descoperit o lume mult mai interesantă" ?
    Este la fel de interesantă, numai că procentajul vostru a fost diminuat de o persoană...intere...sată :(

    RăspundețiȘtergere

bârfiti, vă rog!