joi, 26 decembrie 2013

Cum ați petrecut?

-Bună ziua, copii! știu că nu prea aveți chef de școală. M-am gândit să vorbim despre modul în care a petrecut fiecare dintre voi aceste zile de vacanță, Crăciunul…

- Eu  m-am dat cu mașina lu’ tata. Am așteptat să-i scadă vigilența sub influența băuturii și în timp ce mama, beneficiind și ea de vigilența scăzută, se hlizea pe net cu niște bărbați obsedați, ce credeau ca mama arată ca în pozele postate pe facebook, am furat cheile de la mașină și m-am furișat afară. Pe străzi nu prea circulau mașini și normal  că am călcat pedala de accelerație cu bărbăție. Am ajuns destul de repede la…Spitalul de urgență. Nu, nu m-am plictisit că doar nu am ajuns singur aici. Am luat cu mine și câțiva prieteni de pe refugiul  din stația de tramvai pe care s-a oprit nărăvașa de mașină. Ne-am împrietenit într-un fel de maxi-taxi cu locuri în poziția culcat și care avea și girofar, sirenă… Tot drumul prietenii mei m-au făcut în fel și chip, m-au înjurat, m-au amenințat…deh, ca-ntre prieteni.

- Eu am urmărit la televizor un film, cu un lup, care probabil este unul dintre filmele alea românești premiate, că prea era dat pe toate posturile. Eroul principal era unu’ Lupu Rednic, un mare violonist și solist vocal. In rolul secundar era un fel de matroșkă ce zdrăngănea o chitară, pe care o ținea cum țin cei din garda națională arma, pentru a prezenta onorul.

- Minte, doamna! La televizor pe toate canalele a fost un alt film, despre niște sportivi, voleibaliști, vânători, șahiști, jucători de șeptic și popa prostu’ . Si cred că ăsta e un film premiat, pentru că era pe ici pe colo subtitrat în franceză, engleză, germană… Finalul nu era prea clar. Se trăgea în zidul unei clădiri, după care au apărut și cele doua personaje principale. Erau căzute la pământ în poziții nefirești și machiați cu o vopsea roșie. Cred că filmul ăsta e un fel de serial, pentru că am mai văzut niște secvențe, un fel de movie trailer, care s-a filmat pe același platou dar cu alte personaje. Apare în următoarele episoade și un manechin cu nume de scenă …EBA …

- Manechin? Păi eu vreau să devin manechin. Eu am privit pe ecranul televizorului mai mult ținuta personajelor să văd care e trendul. Se pare că se va purta mult roșu și cu ceva alb(să însemne asta că anul acesta vor câștiga alegerile cei de la... Dinamo?). Se promovau un fel de pelerine cu glugă…

- Nu măi fato, tu ești proastă? Se promova o vedetă, o tabletă, sau mă rog, ceva cu…etă…net…ă

- Doamna, ăștia s-au uitat numai la prostii. Nici nu-i interesează știința, Nici nu au văzut că se întâmplă ceva cu planeta. Păi cum vă explicați că se produc din ce în ce mai multe cutremure devastatoare de 2,3-3 și chiar 3,5 grade, nemaivorbind de frecvența tot mai mare a accidentelor rutiere, feroviare, aeriene?

- Dacă tot ați stat în fața televizorului, nu ați văzut-o cumva și pe Andreea Manta? că și ea mi-a fost elevă și într-un timp apărea pe toate posturile.

- Nu vă suparăți că vă spun, doamna dar nu prea le aveți cu biliardul și cu limbajul de șmecher, nici atât. Să vă explic. Când o dai cu manta, înseamnă că vrei să ajungi la cineva indirect. Se practică pe facebook. Postezi o prostie, chipurile să o vadă prietenii dar de fapt tu vrei să atragi atenția unei foste ori fost prieten...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

bârfiti, vă rog!