vineri, 13 decembrie 2013

duzina de cuvinte(un veac de singurătate)

Singurătatea ne apasă
Pisică, câine, papagal
Sunt terapie într-o casă
Eu mă gândeam să-mi iau un cal
Însă nu vreau să fiu bârfită.
Vecina e invidioasă
Si mă va crede fericită
De nu mă va vedea nervoasă
Tereza voi fi poreclită
Ce spuneți , să îmi iau un panda?
Să-i pun vecinei pumnu-n gură
Vecina se numește Vanda(nu am găsit altă rimă)
Schimbări vor fi și în cultură
Folclorul iar va prinde viață.
Când mincinosului de hac
Îi vom veni, atunci în față
I-om spune că l-am prins în sac
Cu ursul panda, nu cu mâța
Când pe la porți s-or aduna
Femei să  spargă-n dinți sămânța
Pe panda le va cășuna
Ba că e alb cu pete negre
Ba ca e negru… ptiu ferească!
Vor preotul să îl întrebe
De-i bine să mă ocolească

La popa la poartă
E un panda mort
Cine-o râde s-o vorbi
Să-l mănânce copt!

Noua programă pentru școală
Va strecura între lecturi
Câteva cărți. Multă cerneală
Va curge.  Ziariști maturi
Vor ataca ori vor susține
Înlocuirea în lectură
Albului Fram. Bine, nebine
De ce atâta tevatură?
Ambele părți vor câștiga
Si cât va fi la modă tema
În ziare se va publica.
Pagina cinci va fi problema      
Falit “mogulul” va ajunge
De nu va rezolva dilema
Acestei pagini ce ne unge
La suflete singurele.
Poza cu panda  ori cu fata?
La sorți să tragă între ele
Vor tipări ce iese, gata!


Pârtie! Strigă un copil
Si vâjiind mă ocolește
Iar strigătul, nu prea subtil
Din visul meu mă cam trezește
Am ațipit, aici pe munte
Cred că am și vorbit în somn
V-am spus că-s doamnă, am spus multe
Nici nu sunt doamnă, sunt un domn
Distanța însă nu-i prea mare
Între femeie și bărbat
E doar o literă se pare
Însingurat(ă)-nsingurat.

Am să vă cer acum iertare,
Că m-am trezit cam buimăcit
Si m-am grăbit la publicare
Dar de pedeapsă sunt ferit
Nu s-a specificat niciunde
Fusul orar de folosit ;)



Un comentariu:

  1. "La popa la poartă
    e un panda mort
    de-o rade vreo una
    sa-l mănânce copt".
    Îmi asum eu riscul
    râd de numai pot,
    râd de bucurie
    că e... popa mort.

    RăspundețiȘtergere

bârfiti, vă rog!