duminică, 8 decembrie 2013

Goana după mașini


Ai încă mașină? 
Nu e bine, domnule... dacă nu ești de-al nostru.  Care "nostru"? Păi noi, statul. Statul degeaba. Vorba vine că degeaba, stăm de fapt pe banii voștri. Ii luăm și îi împărțim între noi. Când îi împărțim spunem că facem cu ei să zicem…autostrăzi. Dar nu facem, Si deci nu aveți pe unde circula, în concluzie, ce dracu faceți cu mașina.? Tot noi să vă spunem. O țineți în fața blocului și plătiți impozit. Cum cu ce? Păi voi nu munciți, ce așteptați să vă creăm noi locuri de muncă? Bună idee. Spunem că investim pentru locuri de muncă și mai băgăm mâna în sac să împărțim banii. Nu, nu investim, doar spunem asta la televizor(apropo, ați plătit cablul?).  Dacă vă mai rămâne ceva după plata impozitelor și a...întreținerii, vă sfătuiesc să puneți ceva benzină și să mișcați mașina printre gropile(finanțate tot de noi), pentru că nu știu dacă ați aflat dar noi am înființat și o poliție locală, care vă lipește afișe pe parbriz,  să vă anunțe că dacă nu mișcați mașina, vă va fi confiscată. A, nu așa, oricum. Cu amendă, cu plata unei chirii, că nu e nimeni obligat să vă cazeze mașina și să o mai și păzească(să nu o luați înapoi fără a plăti, cât nici cu gândul nu gândiți).
Ia uitați-vă pe fereastră, mai e în fața blocului?
Dar ce nu vă convine? După ce că noi trebuie să vă rezolvam toate treburile, vă tot uitați urât la noi, adică la televizor, că nu aveți voi acces pe domeniile noastre , să vă uitați direct la noi.
Încă mai ai mașina? Așa iți trebuie.  Ce, te gândești s-o bagi în casă? Treaba ta. Administratorul o va trece și pe ea la întreținere și nici nu poți primii ajutor la plată de la primărie, pentru că...ai mașină.
Vezi? La toate ne gândim, numai să vă fie vouă bine.  Tot noi v-am scăpat și de comunism și acum strâmbați din nas la capitalism. Doamne, de ce popor avem și noi parte! Alții, mai norocoși au popoare mult mai...numeroase. Multi, da’ proști…cu mașini.
Voi dormiți liniștiți, că avem noi grije de mașinile voastre!      

2 comentarii:

  1. Ce bine că nu am mașină!Nu am grijile altora.Le am pe ale mele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E posibil să nu mai am nici eu. Mă duc să privesc pe fereastră.

      Ștergere

bârfiti, vă rog!