luni, 23 decembrie 2013

o bulină...neagră, pentru un "pistol cu buline"

Mi-am amintit un banc ce poate fi interpretat și altfel decât în sensul în care a fost înțeles în vremuri trecute.
 Ieri  încercam cu umor(credeam eu) să mă joc cu un “pistol”. Acea joacă m-a trimis cu gândul la felul în care se comportă un om obișnuit care printr-o întâmplare ajunge în… față.
Un om obișnuit, tot încercând să cumpere ceva pentru masa de Crăciun, alerga încoace și-ncolo, se așeza la câte o coadă dar pană să ajungă el în față, se termina marfa.
Se întorcea abătut spre casă și simțind că energia îl părăsește se opri lângă ușa unui magazin închis. Se sprijini de perete, să-și revină.  In spatele lui se așezară și alte persoane. Se formă o coadă în toată regula.
- Ce se dă aici, maică?
- Nu știu , mamaie. Mergi și dumneata în față și întreabă!
Bătrâna descurcăreață se duse, cu gândul ascuns, că poate se lipește de un loc mai în față și îl întrebă pe cel ce stătea rezemat de ușa magazinului:
- Ce se dă aici, maică?
Omul obișnuit se scutură și după ce privi coada din spatele lui, zâmbi amar și răspunse:
- Nimic, nimic, mamaie. Eram obosit și m-am oprit să-mi trag puțin sufletul. Matale nu vezi că este închis?
- Păi atunci de ce mai stai aici, maică?

- Cum să plec tocmai acum când în sfârșit sunt  primul, când sunt și eu pentru prima dată…în față?

3 comentarii:

  1. Posesoarea de permis pentru port nemeritat de "pistol", cred că este unică în blogosferă.
    A învățat de la cineva cu Co(a)sa, un fel de consilier tehnic și foarte complex(at) să nu permită anumitor "prieteni", nici măcar să citească, nu mai zic să comenteze.
    Mă gândesc că poate cei ce scriu acolo nu au fost informați. Sunt și ei indirect, cenzurați.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt tare curios cât mai durează până când se va bloca, bana, interzice, "marș!"-ălui, chiar pe sine :)

      Ștergere
  2. Gata! am terminat cu "dialogul" doarmuzicopistolar. Știam de la început că nu pot elimina acele ghilimele anterioare. Am încercat doar să transmit spre cei ce doresc să mă viziteze, că se poate trăi virtual și fără pistoale și că sunt oricând bineveniți.

    RăspundețiȘtergere

bârfiti, vă rog!