duminică, 22 decembrie 2013

pentru pistolarii ce nu mă pot citi în casa Norei

Pat - o - logie???

"Ce dracu mai vrea și psihopatul ăsta?"

Nu, nu este vorba de patul în care se doarme și în care unele persoane trăiesc insatisfacții, din lipsa altor..."activități"

Este vorba despre finalul unei partide de șah, în care o jucătoare crede că are toate atuurile pentru a câștiga partida dar finalul este o remiză(nu câștigă nimeni, nimic).

Dacă mă pricepeam la clonări...mă dădeam și eu un fel de Cosa. Chibițam și eu și eram acceptat, chiar dacă îmi miroseau...picioarele. Le acopeream cu bocanci și călcam prin sufletele altora(îmi era permis pentru că mă pricepeam la programare și la "un caz"...eram  bun la "războiu'")


 Scris pentru a sta în spam la Pistolul cu buline

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

bârfiti, vă rog!