duminică, 22 decembrie 2013

Tot pentru cei ce nu mă văd din cauza pistolului...îmbulinat

Mă gândesc la Costeluș.

Mă gândesc doar, pentru cu nu știu cum am putea comunica.

I-aș propune să părăsească puțin activitatea de tăun la curul important al unei iepe ce îl tot plesnește cu coada-i bretonată …spre dreapta(vorba unui pistolar adaptabil) și să intre pe blogușorul meu, unde poate găsi mai multe adrese(că știu ... eu nu-i plac) Poate schimbarea locului îi va schimba și norocul. Eu am ieșit din raza de acțiune a “pistolului” și am descoperit o lume mult mai interesantă. E adevarat că îmi e dor de Andreea, Jaco, Nastasia, Goco, Danny, chiar și de Seva(e posibil să fi omis pe cineva și îmi cer iertare) E posibil deasemenea, ca timpul să mi-i aducă în zona comunicării și să-mi ostoiască dorul. :)

Scris tot pentru a poposi în spam... de pistol cu buline

P. S.
Erată: nici măcar în spam nu mai poate poposi...după ultimile informații :) :) :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

bârfiti, vă rog!