joi, 23 ianuarie 2014

Scrisoare...închisă

Epilog...

Cred că am rămas aici în debara. Se pare că sunt și rănit, e frig(că e iarnă) și după liniștea din sufragerie se pare că au renunțat și căutătorii(așa puțini câți erau ei) să mă mai caute. Si așa nu cred că mă puteau găsi, la ce jaf de telefon mobil(fără GPS), am. Poate dacă vindeam aurul și gazele(dar nu am fost lăsat de tineretul patrioto-ecologist)...
Așa-mi trebuie. Chiar mi se pare corect. Altfel nu mă pedepsea Dumnezeu, prin trimisa lui specială pe Pământ, însoțită și de un bodyguard Co(co)sa(t), du(b)licitar(adică având dubla funcție de... tehnic și administrator al gândurilor trimisei).
Ai că am început să delirez...rătăcit, necăutat, rănit, hipotermal...și câte speranțe aveam în românul... Arafat...

Dr. gelu(donator de suflet... pentru transplant)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

bârfiti, vă rog!