marți, 22 aprilie 2014

Mintea …cea de pe urmă


Era o coadă ca la oua,
În vremea  de curând apusă
Iar la ghișeu erau chiar două
Salariate, fără fustă
Nu erau goale cum ați crede
Aveau pe coapse pantaloni
La rând, în fața mea se vede
O doamna cu doi neuroni.
Poate de prea mult așteptat
Am devenit nerăbdător
Ș-o mână mi-a alunecat
Lângă al doamnei fin picior
A tresărit... puțin jucat
Parcă dorind să îmi arate
Că gestul nu-i de acceptat
Și s-a mișcat mai într-o parte
Abia atunci am înțeles
Că gestul meu involuntar
Trezise doamnei interes
Și am făcut un inventar.
Avea femeia forme pline
Păr lucitor și piele fină
Părea că totul ar fi bine
Pentru o îndrăzneață mână
M-am rușinat de întâmplare
Fiind atent să nu cumva
Să mai repet acea mișcare
Și s-o ating pe undeva.
Dar ce să vezi! dinspre femeie
Simțeam cum vine către mine
Ca un curent, un fel de cheie
Ce-mi deschidea ușa spre sine.
Se tot apropia cu gesturi
Destul de clare, că mă lasă
Să o ating încet pe dresuri
Simțeam cum îmi întinde-o plasă
Ce mă elibera de stresuri.
Cu toate astea am rămas
Om serios și cu decență
Mai într-o parte m-am retras
Ea încerca cu insistență
Să îmi explice gestul ei
Când mâna mea pe a ei coapsă
A poposit. Unei femei
Îi place jocul din ogradă
Când o găină cică fuge
Urmând întâmplator să cadă
Ca vina ei să o alunge.
Degeaba încerca cu dresul,
Cu de pe urmă a ei minte
Să îmi trezească interesul
Eu am rămas bărbat cuminte.
***
Deci doamnelor nu faceți  nazuri
Când se ivesc astfel de cazuri
Nu totdeauna este bună
Mintea aceea de pe urmă.



6 comentarii:

  1. Esti foarte talentat. Am citit tot ce ai scris. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu credeam că eu scriu, eu citesc. Era ca și cântatul în baie. :)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Placerea imi apartine, dar imi este greu sa va urmaresc pe blogspot pana si raspunsurile la comentarii :)

      Ștergere
    2. păi sunt de urmărit și aici http://geluodagiu.wordpress.com/ :)

      Ștergere

bârfiti, vă rog!