miercuri, 25 iunie 2014

Sunt un om de invidiat


Am fost la Brăila și am trăit doua zile cât 2 ani sau 20 sau...
Am trăit în doua lumi. Una actuală, în care am cunoscut  mizeria. Am înscris o mașinuță în circulație, lovindu-mă de toată mizeria umană în care ne zbatem noi astăzi. Dacă eram scriitor puteam scrie despre asta un roman, umilindu-l pe Franz Kafka.
Cealaltă lume....am întâlnit un omușor care mi-a fost partener de pescuit, când locuiam în Brăila. M-a invitat la un pește cu mămăliguță, la el acasă. Omușorul, care trăiește din ajutor de șomaj(după 45 de ani în "câmpul muncii"), din cititul multor cărți(el având doar patru clase de studiu prin școli), m-a primit cu bucurie în universul lui. Am făcut un duș, cum nu cred că mulți dintre noi pot face. Am fotografiat cu telefonul meu smecher "instalația" :

Un butoi metalic, plin cu apă încălzită de soare(voiam să folosesc fotografia ca ghicitoare)

Curățat astfel de mizeria din cealaltă lume am intrat în atmosfera peștelui cu mămăliguță. Nu am fotografiat  ospățul și nici personajele(doar omulețul apare din întâmplare într-o fotografie).

Mă opresc aici cu textul(nu vreau ca lipsa mea de talent în a scrie să anuleze misterul acestei lumi, care există în paralel cu lumea noastră cea de toate zilele):

În așteptarea peștelui și a mămăliguței


Până se face mămăliguța..."-Ia să mai așez eu lemnele astea, că singure nu se așează". (Aici se vede și omulețul pe fundal)



Natură...la pachet


"-Ăsta e calul meu, că pentru unu' adevarat îmi trebuie prea multe aprobări"

Ce frumoasă este iarna între cal și bicicletă!
Și ce vals(scuze!…tango) plin de iubire, într-un sunet de flașnetă!(pardon!…gramofon)


"-Lumea crede că ăsta e un umbrar dar de fapt este o diversiune. Nu vreau să știe ăștia că eu îmi produc clandestin vinul"

Naționalism?

2 comentarii:

  1. Ferice de tine ca ai ajuns intr-un asemenea loc si la asemenea oameni!

    RăspundețiȘtergere
  2. Poti sa traiesti frumos indiferent de bani si statut social,totul depinde de noi,de alegerea noastra si de oamenii cu care ne inconjuram.Simplitatea e reteta,asadar sa o pretuim

    RăspundețiȘtergere

bârfiti, vă rog!