luni, 14 iulie 2014

Presa scrisă e buna la ceva?

Ieri am fost la prăvălie
Să cumpăr niște hârtie
Muza doar mă vizitase
Și ceva idei îmi dase
- Ce hârtie să vă dau?
Am fost întrebat pe șleau.
- O hârtie pentru scris
C-aș avea ceva de zis.
Muza fuse pe la mine
Și îmi fuse cam rușine
M-a găsit fără hârtie
De-aia pe care se scrie
A plecat atunci în grabă
Cred că o țineam din treabă.
Dac-o mai veni la mine
Vreau să fie totul bine
Să nu vină pe degeaba
Să poată să-și facă treaba
Eu s-ascult ce ea mi-o spune
Cele bune să se-adune
Cele rele să se spele
Pe hârtie-apoi cu ele.
Deci doresc  niște hârtie
Pe care se poate scrie
- Nu te chinui mai frate!
Avem gata imprimate
Floricele, inimioare,
Nici acolo nu te doare
Vrei cu două sau trei straturi?
Cum i-o place? Să o saturi
Dacă e simandicoasă
Și nu vrea hârtie groasă
Dă-i și tu niște ziare
Că nimic în ele n-are
Doar să-ncerce-a le citi
Și pe loc le-o folosi,



2 comentarii:

  1. Pentru truditori,cei ce castiga cu sudoare un banut ,presa scrisa nu exista,exista viata destul de grea, pe care trebuie sa o traim cit mai onorabil si frumos,IGNORE este cuvintul pe care il folosesc presei romanesti

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu aș propune ca articolele să se scrie direct pe hârtia igienica. Articolul de fond s-ar transforma astfel, în articol de fund și presa ar fi și ea bună la ceva ;)

    RăspundețiȘtergere

bârfiti, vă rog!