duminică, 10 august 2014

Când singura soluție e încă o revoluție, nu o numi... plimbare!

Privesc  acum la o plimbare
Ce-o poate face orișicine.
De ce recurg la instigare,
Dar nu-și asumă? Nu e bine
Îmi sună a manipulare
“Prostimea” vine și susține
Iar dacă iese cu scântei
Atunci vor spune: “Ce-ai cu mine?
Nu-s eu de vină, ci doar ei
Eu am tot spus, ca om cinstit,
Că o plimbare vreau să fac
Ce vină am că am găsit
Mulțimea agitată-n parc."
Asumă-ți frate, lupta ta!
Pe ceilalți nu-i manipula
Mai bine ai organiza
Un miting, un război, ceva
Și oamenii te vor urma
Înțelegând că lupta ta
Nu este dusă doar așa
Ca o “plimbare”, undeva.
Ei bine, nu mai încerca
Să scoți castanele din foc
Arzându-ți mâna…altuia
De asta nu mai este loc.
Tu fii cinstit și curajos
Mulți  ți se vor alătura
Fii clar și strigă ce vrei jos

Dar și ce vrei  sus a urca! 

2 comentarii:

  1. Romanii sunt lasi de obicei asa ca nimeni nu isi asuma nimic. Foarte bine punctat, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Te admir ptr spiritul combativ in ciuda tuturor celor care,blazati,ca si mine,nu mai cred in cuvinte,gesturi.Sunt convinsa ca deciziile politice nu iau in calcul glasul multimii."cainii latra ,caravana trece"si totusi mai am o mica speranta .....Protestam in intimitatea familiei.la servici sau cu prietenii si atit,nu mergem mai departe,ne lamentam si nu facem schimbarile corecte ptr. noi si ptr.societate.Nu avem putere sa facem curatenie si asta datorita impostorilor,a profitorilor care vor sa scoata castanele din foc cu mina altuia.Sunt convinsa ca popoarele migratoare ,imperiul otoman au provocat mai putine dezastre decit aceasta clasa politica si sigur nu mai vreau sa fiu pacalita ca in "89" cind nu mi-am inchipuit ca voi asista la distrugerea acestei tari .Cam lung comentariul si probabil inutil, un anonim fara cont(google,bancar,etc )

    RăspundețiȘtergere

bârfiti, vă rog!