joi, 28 august 2014

Vânătoarea


De 25 de ani
Am început o noua eră
Am fost considerați  ciobani,
Acum ogari de carieră.
Vânatul ni s-a arătat
La început, un fel de viză
Și liberi am fi colindat
De nu am fi intrat în criză
Doar vânătorii, oameni buni,
Au consumat vânat la masă
Iar noi ogarii doar căpșuni
Am tot cules, plecați de-acasă.
Începe-acum o vânătoare
Un scaun este-acum vânatul.
O lege de eliberare
Ne pregătește și Senatul
Nu, nu e pentru toți ogarii
Unii vor merge doar la vot.
Ea va elibera primarii
Și nada lor va fi un pot
Ce va lasă și loc de șpagă.
Orice primar acum e liber
Pe turta lui ceva să-și tragă
Doar să-și aleagă un nou lider
De la partidul la putere.
Și ar mai trebui ceva
Să facă tot ce i se cere
Când noi, gonacii, vom vota.
În rest.. o nouă vânătoare
Și știm cu toți ce-nseamnă asta
Suntem băgați într-o vâltoare,

Ca să traiască bine… Casta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

bârfiti, vă rog!