vineri, 8 august 2014

Zece ani

Zece ani(după unele surse, 25 de ani) cu voinicie
Și-au bătut joc de domnie
Două sensuri sunt aicea
Ambii au jucat cu pricea
Unul de la Cotroceni
Altul, glugă de coceni
Adică de ziariști
Ăștia sunt acuma triști
Au greșit însă cocenii
Ne văzând cum coctrocenii
Sunt cu Ponta mană-n mană
N-au ales calea cea bună
Au pus botul la vrăjeală
Crin se lasă pe tânjală?
Nu s-au întrebat de ce
Era foarte simplu, de
Deslușit plecarea lui
De la fața locului.
Însă ei  s-au repezit
Să îl scuipe pe pârlit
Văd acum că au greșit?
Cotroceniul i-a prăjit.
Cel mai rău e pentru noi
Vom vedea în turul doi
Cum se lupta doi lingăi
Amândoi la fel de răi
Nu sunt negri-n cerul gurii
Ci au suflet pradă urii
Ura pentru noi poporul
Ce lovit e cu toporul
Coadă fi-va domnitorul
Noi vom suporta omorul
Ce ne vine dinspre vest
De la vest sau răsărit
Și la est ei s-au răstit
Spun de cei de la palat
Sau răstit făcând un blat
Ne dau gazul ambalat
Într-un preț sclipind a șpagă
Nu știu ce-au cu noi, mai dragă
Unde ești tu Țepeș doamne,
Să mi-i iei puțin în coarne
Și punând mâna pe ei,
Să-i separi pe-acești mișei
De coșul cu mere bune?
Multe eu mai am a spune
Însă eu spun, eu aud
Adevarul este crud:
Cât în coș vom accepta
Merele cu viermi în suflet
Și noi ne vom transforma
În mișei. Îmi vine-un urlet.








3 comentarii:

  1. Trebuia sa te rezumi la... doar muzica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi spune Mucegai Ales
      Și aud asta tot mai des
      Că "trebuie" un drum ales
      Da, să trăiți! am înțeles
      Amenințării mă supun
      De-acuma o să mă "rezum"
      La muzică și la tutun
      Să-și vadă bucuros de drum
      Știu vine vremea de "Ales"
      Tu "Mucegai" să nu ai stres
      Că nu am nici un interes
      Articolul îl vrei chiar șters?
      ***
      Nu vreau s-ajung la vreun...proces

      Ștergere

bârfiti, vă rog!