marți, 18 noiembrie 2014

o scrisoare deschisă și părerea unui cititor(eu)

18NOI
Gyuri este un artist
Unul mic cu suflet mare
A făcut tot ce-a putut
Nu-l loviți nici cu o floare!
Nu știu dacă e așa
Dar după părerea mea
Și artistul este om
Nu e doar un glob în pom
Nu e ungur, nu e rom
Nu-i român, nu e cancan
Cu picioarele-n tavan
Nu-i pletos, nu e soios
Nu-i o modă de prisos
E un glob de pus pe masă
Nelipsit din nici o casă
Își oferă adevărul
Îți arată viitorul
Își oferă ajutorul
Chiar de îți ridică părul
Nu te crede o găină
Ci suflet cu piele fină
Să trăiască, vrea o coajă
Cât e încă om ca noi
Nu stricați aceasta vrajă
Împroșcând-o cu noroi
Indignarea ce-o arată
E firească, e umană
Când un alt artist tânjește
La politica pomană
Împletind un adevăr
Cu un Ponta muritor
Cu-n Băsescu din topor
Cu alții de teapa lor
Eu sunt simplu muritor
Și din pâinea mea săracă
Dau din suflet o bucată
Ca să am un glob pe masă
Nu vreau ca bucata mea
Să o ia altcineva
Și s-o dea de-a-mboulea
Menestrelului lichea(Tudor Gheorghe)

3 comentarii:

bârfiti, vă rog!